The Journey Begins

About Ashley. My Everything.

Santai dulu ya, mommy!

picture-0561

picture-0571

nih Ashley lagi asyik nonton Mickeymouse Clubhouse kesukaannya…

asyik banget ya gayanya… Liat tuh, sampe ngeces ilernya 🙂

 

*Much Love-Mommy*

Advertisements

2 responses to “Santai dulu ya, mommy!

  1. shanni November 25, 2008 at 2:20 am

    duh ashley lucu banget sih Mei. udah kaya anak gede ya. kalo dirumah pake bando gitu betah ya? micha mah topi aja kaga betah :p

  2. ashleyprincess November 25, 2008 at 9:52 am

    Shan,
    ini juga pake bandonya sambil dipaksa.. pokoknya harus berjuang keras klo mau pakein bando or jepitan or kunciran.. berontak en ngamuk anaknya..Tp klo dah terpasang, ya udh dia mau aja tuuh..
    Klo topi sh emng ga mau, lgs ditarik en dibuang ama dia 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: